Megvan!

... a tökéletes megoldás :)
 
Kipróbáltam minden ragasztási sorrendet és úgy tűnik akkor lesz a legszebb, buborékmentes, foltmentes a végeredmény (hozzáértőktől szívesen veszem a jó tanácsokat :) ha a papír alapot először az üveg lencsére ragasztom a Diamond Glaze ragasztóval (az üveg lencsére tettem a ragasztót ecsettel) és amíg a ragasztó még folyékony, az ujjammal elsimítgatom a papírt, hogy eltüntessem az összes levegő buborékot, aztán lesúlyozom kicsit. Egy régi (nehéz és vastag) üveg szájára vékony habszivacsot tettem, hogy ne sérüljön az üveg és erre helyeztem rá az üveg lencsét a domború oldalával lefelé. Felülről a papír oldala felől a Petőfi összessel lenyomtam pár másodpercig, aztán rajtahagytam a könyvet 5-10 perce. Mikor a ragasztó megszáradt, a fém medál közepére tettem egy kis ragasztót ecset segítségével és belehelyeztem a papír&medál együttest. A végeredmény:
 
Sikerült csiszolni még egy kicsit a technikán, a leírást megtaláljátok: ITT.
 
Madárlesen




 
Köszönet a Férjnek, övé a sorrend ötlete :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK