Doromboló cicák - papír alap ékszer készítéshez

Szokás szerint tűkön ülök, mert most épp az új ékszer alapok és medálok készültek el és ma vagy holnap végre elindulnak a gyártótól hozzánk. 1-2 hét múlva a webshop készlete bővül sok féle hajcsat, kitűző, medál, gyűrű és fülbevaló alappal és láncokkal. A fém fityegők választéka is hatalmas lesz, közel 50 féle új mütyűr érkezik.
 
Hogy a papír alapok se maradjanak el a választékot tekintve, nagy munkában vagyok, hogy mindegyik fém alaphoz legyen méretben passzoló papír minta és egy mérethez ne csak egy féle. Egyszerűen nem bírom kivárni amíg hétfőn elmegyek a nyomdába és ellenőrzöm a kézzelfogható végeredményt, muszáj megmutatnom ezeket az édes cicákat, amikkel éppen most végeztem. Én inkább kutya párti vagyok, de ilyen ékszerem biztosan lesz :) Egyenlőre 3 féle méretben készítem őket: 30 mm kör, 25 mm négyzet, 18*25 mm ovális. Remélem tetszik nektek is :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK