Tavaszias kitüzö

Kismaccs készítette ezt a kedves, jó pofa kitűzőt. Igazán nem nehéz megcsinálni, bárki nekiállhat, hogy hasonlót alkosson a neki tetsző színekben és mintával.
 
Kismaccs további munkáit ITT lehet megtekinteni.
 
 
Felhasznált anyagok:
  • Fagomb (átm. 3,5cm)
  • Vörösbor színű akril festék
  • Kitűző alap
  • "Az élet fája" papír alap
  • Műanyag ragasztható félgömb gyöngy (átm. 2mm)
  • 3D átlátszó kontúrozó
  • hímzőcérna, hobbiragasztó

A kitűzőhöz fagombot használtam, amit egy kicsit megcsiszoltam.

Lefestettem akril festékkel, majd száradás után ráerősítettem a kitűző alapot. Ezt a megoldást jobban szeretem, mert biztosabban tart.
"Az élet fája" papír alapból kivágtam egy tavaszi motívumot és ráragasztottam a kitűző elejére. Érdemes egy picit bevizezni a könnyebb felragasztás miatt.
 
Halvány rózsaszín és fehér műanyag félgömb gyönggyel díszítettem a szélét.

A fa motívum részleteit átlátszó kontúrozóval emeltem ki, amitől valóban 3D hatású lett.
 
Íme a végeredmény:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK