Kulcstartó - szép és hasznos

Azt hiszem említettem már párszor, hogy mennyire imádom a webshop-ban található szövött szalagokat. Olyan gyönyörűek, hogy arra szó nincs :) Ezek a kulcstartók nagyon várták már, hogy elkészüljenek és jövő héten egy megosztós játék ajándékai legyenek. A kulcstartók szemet gyönyörködtetőek és hasznosak is. Én már befogtam egyet :)

A szövött szalagot egyszerűen cikk cakk öltéssel a 2,5 cm-es filc közepére varrtam, majd félbe hajtva szalagvég záróval összeerősítettem a végeket. Egy "C" karika, egy nyitható kis karika és már használható is.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK