Kulcstartók ... megint

A múltkor nagyon nagy sikere volt az egyszerű kis kulcstartóknak. Az előző megoldással azonban nem tudtam felhasználni a 12 mm-es szalagokat (csak a 15 mm-eseket vagy szélesebbeket), mert a szalagvég záró mérete adott, tehát a filcet nem tudtam 2,5 cm-nél kisebbre szabni, ezen a szélességen azonban a keskeny szalagok elvesztek.

No de nem adtam fel, előszedtem pár apró mintás textil maradékomat, szabtam 4 cm-es pántokat, a vágott széleket középvonalig vasaltam és a filcet + textil pántot kombinálva a szövött szalaggal megint csak nagyon édes kulcstartók születtek. Remélem Nektek is tetszik nem csak nekem :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK