Ékszerek textil gombokkal

Az egyszínű mini kord anyagok még újdonságnak számítanak a webshop-ban. Valamelyik hajnalban jutott eszembe, hogy ki kellene próbálni velük a fül nélküli gombokat, megbolondíthatnám az ékszereket egy kis a resin virággal és gyönggyel. Másnap az elgondolást tett követte. Először elkészültek a textil gombok és bekerültek a webshop-ba.

Másnap az ékszereket is elkészítettem, ma pedig a gyönyörű, napsütéses időben a fotók is jól sikerültek. Mutatom őket, remélem Nektek is annyira tetszenek majd mind nekem :)

Zöld alma
Ehhez a medálhoz a csipkés alapot használtam, de - mivel a medál közepe 30 mm-es a gomb pedig 32 mm-es - mielőtt a gombot beragasztottam, egy kúpfogóval minden egyes kis ívet picit kihajtottam, hogy a gomb szépen megüljön középen, a tányérján.

A gyűrűhöz először a 15 mm-es gombot egy csipkés alapba ragasztottam, majd száradás után lecsíptem a fület és minden egyes kis ívet ráhajtottam óvatosan a gombra. Utána a gyűrű alapját ici picit beragasztóztam és belenyomtam a helyére a textil gombos medált. Kézzel nekem nem igazán ment, Férj nem volt itthon így a kúpfogóval óvatosan rásegítettem, hogy a helyére pattanjon a medál. Majd a fogóval igazgattam rajta, hogy a kis csipkék ívéből pont ugyanannyi látszódjon körbe mindenhol.

A ragasztáshoz Gütermann ragasztót használtam.

A nagy textil gombot végül egy resin /műgyanta virággal díszítettem.

Minden ékszer ehhez hasonlóan készült, annyi a különbség, hogy amelyik nyakláncnak nem csipkés medál az alapja annak mehet bőven ragasztó a medál közepére és ha beleragasztottuk a textil gombot, akkor hagyjuk legalább egy napot száradni.


Ködös reggel

A szomszéd fűje mindig ... :)

Reggeli harmat

A szerelem színe

Bíbor köd

Have fun!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK