Megyünk a VOLTra!

Hétvégén végre megyek a VOLT Fesztiválra és már nagy a készülődés. Rengeteget gondolkoztam, hogy milyen kiegészítőket és ruhát vegyek fel, így jött az ötlet, hogy saját egyedi nyakláncokat készítsek a fabtextil.hu termékeiből.
A magazinokat lapozgatva megtetszett az ötlet, hogy egy egyszerű öltözéket nagy, karakteres kiegészítőkkel hangsúlyoznak, ezért a cél nálam is ez volt.
Úgy kezdődött, hogy egyet csinálok, de nem volt megállás és persze a gyöngyöknek sem bírtam ellenállni, belecsempésztem apróbb díszítésként, így még jobban tetszik a végeredmény.
Már alig várom, hogy felvehessem őket :) Ti miben mennétek egy fesztiválra?



Amire szükséged lesz a nyakláncok elkészítéséhez: 
A nyakláncok elkészítése borzasztó egyszerű. A nagy bogyókat, leveleket 'C' karikával kapcsoltam egymáshoz vagy a lánchoz, mindössze egy fogó kellett hozzá. A gyöngyöket szerelőpálcára fűztem, ehhez ITT találtok segítséget.

 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK