Macis telefon és fülhallgató tartó tok :)


Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem már nélkülözhetetlen volt egy ilyen kis szütyő a fülhallgatómnak. Bármikor beletúrtam a táskámba, mindig össze-vissza gabalyodva, általában a  kulcsok közé tekeredve találtam meg. Valószínűleg nem tett túl jót neki, de szerencsére rátaláltam erre a szuper állatkás tokra, amibe még a telefonom is becsúsztatható.


A tok kész mérete: 8 x 13 cm

Szükséges alapanyagok:

A szabásminta letölthető INNEN

Varrásszélesség 3-4 mm.

Az elkészítés menete:

Először lemérjük a telefonunk magasságát és szélességét, hogy átméretezés nélkül tudjuk-e használni a szabásmintát. Nekem Samsung Galaxy S3 minim van, ami 6 x 12 cm. 1-1 cm-t hagytam rá minden oldalon, hogy szorosan, de beleférjen a telefon a zsebbe. Ezután kiszabjuk az alkatrészeket. A mancsokra ráragasztjuk a gumiszalagot Gütermann ragasztóval, majd tűzéssel díszítjük. Az alapokat a mancsokkal együtt varrjuk körbe (a pelenkaöltés is tökéletes erre a célra). Ha ezzel elkészültünk, akkor már csak a fülcimpák, szemek és az orr felragasztása, no meg persze a száj kihímzése van hátra.






További variációk:

Megjegyzések

  1. Te jó ég, ez nagyon nagyon édes :) Elmentem magamnak, ha már végleg elkopott a mostani telefon tokom, lehet hogy megpróbálkozom egy ilyennel :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK