Csipkés sál

Most egy nagyon egyszerűen megvalósítható, "varázsoljunk régiből újat" témájú bejegyzés követlezik. Remélem a bejegyzés végére érve, Ti is kedvet kaptok hozzá, hogy valamelyik régi, ám igazán kedvelt kendőtöket átalakítsátok.
 
Van egy kendőm, ami jó régi már, de nagyon szeretem. Sok mindent megélt velem, így gondoltam megérdemel egy kis kényeztetést, kapott csipkeszegélyeket a két hosszanti oldalára.
 

Amire szükséged lesz:
                             
 
Mérjük le a sálunk/kendőnk hosszanti oldalát, adjunk hozzá 4 cm-t (visszahajtás) és ha mindkét szélére szeretnénk tenni akkor számoljunk duplán, ennyi csipkét kell vennünk.
 
A csipke tüll részét kicsit keskenyebbre vágtam és színt színére fordítva felvarrtam  1 cm-es varrásszélességgel a sál szélére. A csipke végeit természetesen előtte behajtottam és letűztem.
 
 
Szerintem, úgy kb, 10 perc lehetett az egész, és nagyon örülök neki én is, és szerintem a kendőm is :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK