Merevítő keretes 'TRAVEL' táska ~*~ Huge 'TRAVEL' bag with metal frame

A következő tanfolyam témájának készült ez a nem kicsi, ellenben jó nagy táska, az íves nagy fém merevítő kerettel. Nagyon jól pakolható, a 3 belső zseb ellenére szerintem még egy táskarendezőt is bőven elbírna:


 Kész méretek: 52 x 31 x 23 cm



Belül az egyik oldalon egy rátett zseb található, de jó nagyot szabtam és egy tűzéssel osztottam ketté. A másik oldalon egy egyszegélyes bevágott zseb van. Csipkével díszítettem őket. Egy karabineres kulcstartó is helyet kapott a bélésbe varrva.


Mindenki hunyja be a szemét amikor a feliratok felé pillantana :D Csak az alja varrás vonalakat szeretném megmutatni, azt már kevésbé, hogy egyszerűen ebből a textil blokkból nem jött ki minden darab a világos felirat mentes részből, de új blokkot ezért nem akartam felszabni.


Ha tetszik és szívesen varrnál velünk Székesfehérváron egy ilyen fazonú táskát akkor nézz be a Facebook oldalunkra és keresd ezt a tanfolyamot az események között.

 Reméljük tetszett :) Ha van kedved írj hozzászólást, köszönjük

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK